Çocuk İstismarını Önleme Etkinlik Kitabı - Uzman Psikolog Ayşe Başak Erk

Bu yazıyı hem anneler hem eğitimci arkadaşlarım için bir duyuru niteliğinde paylaşmak amaçlı yazıyorum. Konu üzerine söylenecek çok şey olduğu gibi atılacak pek çok adım, harekete geçilecek pek çok etkinlik ve proje de var.

çocuk istismarını önleme etkinlik kitabı
çocuk istismarını önleme etkinlik kitabı

En son Adana'da yaşanan toplumsal boyutta çok üzücü ve yıkıcı olaydan önce çocuk istismarı hakkında kısa bir google taraması yapmıştım ve karşıma Uzman Psikolog Ayşe Başak Erk'in hazırladığı Çocuk İstismarını Önleme Etkinlik kitabı çıktı. Böylesi önemli bir konuda emek verilerek hazırlanan kitabı, online ortamda açık olarak bulmak benim için büyük bir hazine doğrusu. Çocukların Gelişimi isimli sitede ulaştığım Çocuk İstismarını Önleme Etkinlik Kitabını sizlerle paylaşmak için, sitelerinde bulunan alıntı yapmak için izin isteyiniz uyarısını dikkate alarak, site yöneticilerine mail aracılığı ile ulaştım ve kendilerinden olumlu dönüş aldım. Bunun için çok mutluyum. Uzman Psikolog Ayşe Başak Erk'e olumlu dönüşlerinden dolayı teşekkür ederim.

Çocuk İstismarını Önleme Etkinlik Kitabı, çocuklarımızı küçük yaştan itibaren istismarı anlayabilmeleri, Hayır diyebilmeleri ve hemen biz ebeveyn ve öğretmenlerine haber vermeleri için bilgilendirmek amaçlı olarak hazırlanmış. Renkli içeriği ile ilgi çekici ve basit bir dille açık anlatımı sayesinde çocukları bilgilendiren bir etkinlik aracı halinde kullanıma sunulmuş.

Çocukların Gelişimi sitesi üzerinden Çocuk İstismarını Önleme Etkinlik Kitabına buradan ulaşabilirsiniz.

 Tıklayınız.

Ayrıca İyi Dokunuşlar ve Kötü Dokunuşlar Kitapçığı da yine Uzman Psikolog Ayşe Başak Erk tarafından hazırlanmış ve bilgilendirici içeriği ile bir etkinlik aracı olarak derlenmiş. Ulaşmak için,

Tıklayınız. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Baby Shower Partisi Denilince Ruh Halim

Her Çocuk Özeldir Aamir Khan Filmi